onsdag 29 april 2009

Hur ska det här gå ?


Kvällarna bara rusar iväg och nu är det ju plötsligt ljust jätteläng oxå, så jag glömmer ju bort mej helt och hållet där jag sitter med min lilla pc. Det är myspace, facebook och PETER JÖBACK.com och alla möjliga sidor och bloggar som jag både vill och måste kolla in både 1 och 17 gånger, fram och tillbaka varje kväll. Det här har blivit som ett gift. Månadens räkningar är jag klar med tack och lov, nu är det bara deklarartionerna kvar, min och Eriks, Sofia och Stig får fixa sina egna tänkte jag faktiskt.

Idag har jag varit på Aula Nordica hela dagen med jobbet på en temadag om etik, intressant och tänkvärt, bra att ha som redskap både i vardagen och på jobbet.

Nu är det dax att göra kväll.


JAG HAR EN DJÄVUL PÅ HÖGER AXEL OCH EN ÄNGEL PÅ DEN ANDRA.


alla dessa år

1 kommentar:

  1. hm, känner igen det du skrev att kolla fler än en gång på alla dessa sidor... jag ett gift, en drog :) kram

    SvaraRadera