lördag 30 november 2019

EN PROMENAD I SOLEN



Ett värdigt avslut på den här hopplöst mörka och jobbiga novembermånaden!

Så otroligt skönt att ha gjort min sista behandling på reuma i Huddinge måndag till onsdag den här veckan
och hoppas att kroppen har fått det bränslet som behövs för att ta mig igenom resten av året, julen som jag inte har en så vidare bra relation till, t.ex!

Så med hjälp av de här underbara solstrålarna som visade sig idag, så ska det nog gå!
En promenad runt Ringvägen/Strandvägen, den tog över två timmar från dörr till dörr, en sträcka på drygt 12 km, 17616 steg, okej, jag stannade emellanåt och tog lite bilder, bara därför att det var helt omöjligt att låta bli!

Det ska bli spännande och se hur jag känner mig i kroppen imorgon, då är det 1:a december och 1:a advent förresten!
Livet bara rullar på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar