fredag 13 november 2009

FREDAGEN DEN 13:e


Skrockfull eller ej, men faktum är att jag har gått som på krossat glas hela dagen och hoppats att jag inte skulle stöta på något eller råka hamna i klameri med rättvisan på något sätt, typ krocka med bilen till och från jobbet medan jag sjunger duett med Peter. Så här långt har det gått alldeles utmärkt, men det är ju en hel halvtimma kvar, så det gäller att sitta stilla och hålla andan, nä fy fasiken! då kan jag ju dö på kuppen. I varje fall så är det lungt och skönt i stugan inga svininfluenser eller taggtrådar så långt ögat når. Tvi tvi tvi, ta i trä!


Ha ha ha ha ! just efter att jag hade skrivit det där sista, så tog jag en liten klunk rött vin och tro det eller ej, men jag sölade en liten droppen på min vita morgonrock.


Men herregud det är ju bara världsliga saker ha ha ha ha ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar