torsdag 22 november 2018

NOVEMBER !!!!


Orkar knapp logga in i datorn, än mindre skriva, för fy fasiken va jobbigt det är att frysa, frysa inifrån och ut!
Tröttheten håller på att ta knäcken på mig, för det tar så mycket energi att försöka hålla mig varm! Tvingar mig ut på promenader emellanåt, men det blir alltför sällan, eftersom det tar så lång tid att ta mig upp från soffan, vika undan elfilten, ta av mig alla varma kläder, så som täckbyxorna, fleeströjorna och sedan sätta på mig något respektabelt för att inte väcka alltför mycket uppmärksamhet!
Ja lite så kan det vara en trist och grå november!
Därtill min vanliga infusionsbehandling under tre dagar, läkarbesök, vaccination mot svininfluensan och lunginflammation som också gav lite biverkningar så som feber och allmänt obehag i kroppen, men som tydligen inte är helt ovanligt, men livsviktigt för en som jag med nedsatt immunförsvar!

Fy fan va jag klagar, men det måste bara ut!

Så däremellan har jag varit upp till Cirkus i Stockholm för att få lite värme inombords, "Med Hjärtat Som Insats"



Och passar på att tillåta mig lite lyx, det är gott för både kropp och själ!



Absolut bästa medicinen mot Systemisk Skleros!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar