söndag 25 november 2018

ETT STORT PLÅSTER


För av en händelse, så hade jag bokat dubbla shower till lördagen den 24 november, ville liksom släppa det sorgliga datumet och göra något som jag mår gott av istället!
24 november, min son Eriks dödsdag, för nio år sedan!
Man talar ju om ett sorgeår, så det är väl dags att omvandla det till att hedra honom istället för den tid som jag ändå fick låna honom, för visst är det så, våra barn är bara till låns?
För min del även en ära att fått låna en annans kvinnas barn, fått älska och värna, värma och hålla om, om ändock alltför kort tid och så gott det gick!
Så jag har omvandlat dagen till något som blir liksom en Helgdag för mig själv!
Älskade unge!

Är jag galen, ja det är frågan?
Gå i mina mockasiner ett månvarv och känn efter hur det känns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar