lördag 12 augusti 2017

SOFFLÄGE FRAMFÖR TV:N


Sport, sport och åter sport!
Nämen skämt åsido, jag vet att det bara är att zappa vidare, men ibland kan det ju vara lite kul att kolla på friidrott, speciellt VM, som nu från London!
Idag kurrerar jag mig, ty förkylningen är ett faktum, jag har åkt dit, så jag har tillbringar mesta delen av dagen under min värmefilt i soffan framför tv-n!
Gunsan är tydligen lite skör nu, i tisdags hamnade jag på akuten pga urinvägsinflammation, så jag käkar penicillin för närvarande mot det, sista dagen i morgon och nu som sagt har en förkylning invaderat mig!
Orsaken kan vara att det är alltför länge sedan som jag fick min läkemedelsbehandling Ilomedin!
Det är tolv veckor sedan sist, eftersom det är sommaruppehåll, så blev jag inbokad först efter femton veckor, som jag nu har måsta flytta fram ytterligare en vecka, för att finnas till hos Sofia under cytostatikabehandlingen vecka 35!
Det är vid sådana här tillfällen som jag önskar att mitt helt odugliga X kunde skärpa till sig och visa att han är en pappa att lita på, i synnerhet eftersom han bor endast tio minuters gångväg till Sofia!

Giv mig kraft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar