tisdag 9 juni 2015

NU SLÅS DET NYA REKORD PÅ RUMBAGRÄND


Men för att inte äckla den eventuella läsaren, så blir dagens huvudbild en vacker pion i all sin utslagna prakt!

För som tur är fann jag massor av vackra blommor på min promenad idag.
Egentligen trodde jag inte att jag överhuvudtaget skulle ta mig ut idag.
Det gick så jäkla trögt på förmiddagen!
Kanske jag tog i för mycket på min promenad ner till stan igår!
Vaknade tidigt, klev upp och tömde blåsan och sedan somnade jag om i flera timmar, så det började helt upp-och-nervänt!

Och nu till något som verkligen är "helt upp-och-nervänt"!!!

Våra underbara ungdomar som har tagit studenten, ja dom där som är vår stolthet och framtid, dom hade sin studentfest här någonstans i närheten i helgen!

Sorgligt nog missade de tydligen lektionerna om att ta ansvar för sina egna handlingar och sopor i synnerhet!



Den här sorgliga synen har jag stött på i två dagar nu, precis närheten av återvinningscentralen och dessutom i direkt närhet av Rumba Förskola.

Gud hjälpe oss om det inte blir något slut på detta, så att det inte leder vidare och går i arv till dessa oskyldiga och förhoppningsvis ännu inte förstörda småttingar därinne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar