fredag 1 januari 2010

ETT NYTT DECENNIUM-2010


Precis som vanligt! Jag vaknar först av alla den här jäkla dagen och till min förvåning ;) *ler* så hittar jag en djupfryst prinsesstårta, en sån där grön en, i frysen och en skvätt kaffe kvar i perkulatorn som jag häller upp i min MUGG och miccrar på en minut. Under tiden hinner jag på toa och göra ettan. Tänder ett ljus hos Erik igen och sätter mej för att med vånda och ilande tandhalsar försöker få i mej lite av tårtan, för jag fyller ju trots allt år idag. Hur i h-vetet tänkte mina föräldrar där.
Sedan finns det inte mycket mer att skriva om den här dagen förutom att jag fick en present av Sofia när hon behagade vakna och ett grattis på födelsedagen av "maken".
Snön har också formligen vräkt ner den här nyårsdagen, så det blev inget besök på graven av riks för att vi skulle köra fast med lillskorven=gammgolfen.
Men en sak är säker, det kommer att bli ett intressant och spännande år det här!

GIV MIG KRAFT OCH MASSOR MED PETER STUFF!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar