torsdag 18 mars 2010

KAFFE MED DOPP

Kvällen avslutades hos en kär gammal kollega som samlat in det gamla gänget till fika, prat om minnen och glada skratt över fotoalbum sedan det begav sig på 70, 80 och 90-talet på jobbet och resor tillsammans med jobbet. Axelvaddar, pösbyxor, stora runda glasögon och för att inte tala om pudelfrisyrerna. Undertecknad tillhörde många av de uppräknade atributen ha ha ha ha ha.
Av hänsyn till de medverkande, så lägger jag inte ut några bilder.
Märkligt nog så kändes det inte svårt att säga hejdå till tjejerna när jag var tvungen att avvika.
Tjejerna! herregud jag var den som var yngst, tanterna menar jag ju förstås. Föresten dom uppmanade mej att höra av mej innan jag ställer kosan neröver, för dom vill bjuda mej på en avskedsmiddag. Kan man tänka sig! *ler*, men vi har ju hållit ihop sedan pudelfrisyrerna och axelvaddarnas tidsepåk.
Nu har vi föresten tre stycken som är med på budgivning, Tjoho!!!!!
LIVET BARA RULLAR PÅ !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar