söndag 28 mars 2010

VA VARE JA SA !


Mycket riktigt! det har vräkt ner snö idag igen, så mycket så jag vägrade att gå ut, än mindre att fara och skotta på graven. På eftermiddan gick jag bara en sväng till Chevan med spade, peasavakvasten och köksstegen, skrapade rutor och lade en filt över framrutan, jag måste ju tyvärr ut en sväng i morgon och fixa några grejer.

Nu till något helt annat! Jag har flyttat! inte så långt ännu, bara in till Eriks rum. I torsdags installrade jag mej där och har sovit i min nya säng, helt galet vilken säng! 120 cm helt för mej själv, trodde att det skulle kännas tomt och ödsligt liksom, men icke det, jag fyller ut den hur lätt som helst.

Sofia har bakat äppelPAJ idag och det var verkligen en god PAJ, jag tar nog mer PAJ imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar