söndag 14 mars 2010

VILKEN HELG!!!!!


Jag är helt slut, so HOLLOW fast jag egentligen inte har gjort så mycket, städat och småplockat, flyttat bort och stylat så gott jag kunnat och som sagt orkat. I morgon är det nämligen första visningen och i övermorgon en till samt en på torsdag, så nu åker alla mina Peterstuff bort från mitt sovrum. Jo det är faktiskt så att jag har bilder och cd-skivor samt en matta framför min dörr som avslöjar min böjelse. Jag är ju bara si så där runt 27 år eller nått, så det avspeglar sig rätt tydligt och vid en visning så ska ju alla personliga saker plockas bort. Ett tufft uppdrag att styla vill jag påstå.
Igår var det så finalen på Melodifestivalen. Äntligen är det över! Fan så jobbigt det var och frustrerande i synnerhet eftersom svenska folket inte förstår vilken som har den starkaste rösten, utstrålningen och för att inte tala om scennärvaron. Peter är helt enkelt för bra för det där forumet, han spelar på en annan planhalva, i en egen divition så att säga.
I morgon är en annan dag med nya utmaningar och möjligheter. Jag ska föresten på handkirurgen för återbesök, dom vill veta hur stumpen mår och hur det känns efter botoxbehandlingen och om jag ska vara ärlig, så är det faktiskt något bättre, vågar nudda stumpen lite försiktigt faktiskt, åtminstone på en del ställen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar