torsdag 11 mars 2010

NU RASAR DET!







Snön alltså! Idag har det varit plusgrader och det har äntligen börjat tina lite. Ovanför Sofias fönster hade det blidats ett jätteöverhäng, jag var helt enkelt tvungen att ta en bild på det, men jag förstod att det var bråttom innan det brakade ner.

Igår så var vårt radhus ute på annons, så nu blir det spännande att se om vi får det vi vill för det. Det är väl lite korkat att sälja hus nu när det är så här jäkla mycket snö tänkte jag igår, så jag drog ut några fina vår/sommar/höstbilder och en fin normalvinterbild, som mäklaren har till hands till veckan när det blir visning. Hoppas att det kan generera i några tusenlappar extra. :-)

Oj vad tiden går fort nu förresten, snart så kan jag börja planera min packning inför resan till Gran Canaria. Den 30/3 så beger jag mej ju iväg på en två veckors välbehövlig semester. Tyvärr så är det så mycket som händer runt mig och familjen, så jag glömmer ofta bort resan och blir nästan lite rädd när den dyker upp ur allt virrvarr och då hinner jag tänka! SHIT! tänk om jag glömmer bort att packa och plötsligt så är det avresedagen och bara någon timma kvar till avgång här ifrån Umeå City Airport. Ungefär så virrig kan jag känna och uppleva mej själv nu för tiden. Trötthetssymtom eller något jäkla syndrom. Nu är det förmodligen ingen risk att det händer för SysterYster kommer säker att påminna mej åtminstone några dagar innan avresa. Tack gode gud att hon finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar