torsdag 22 augusti 2019

FAST SOMMAREN TOG JU INTE SLUT DÄR!



Jag var inbjuden till ett bröllop på Vrångö i Göteborgs skärgård, härligt, härligt, ty jag älskar ju att resa och upptäcka nya platser och även den här gången tog jag tåget, som jag älskar att färdas med och spårvagn och båt sista biten dit ut!



Så varför sluta där, fortfarande mycket kvar av sommaren!
När man bor i vackra Nynäshamn och värmen består, inom land, inte en endaste vindpust, så jag och lillsyrran, som har semester, tar en dagstur till Åbo, strålande!
Efter några dagar, drar havet igen, så vi tog Nord Syd linjen till Sandhamn!
Elva timmar, vara av två iland på Sandhamn, där vi käkade en härlig lunch på Sandhamns Värdshus, innan det var dags att vandra vidare ner mot båthamnen och vända hemåt igen!

Nu återstod endast några dagar kvar på juli månad och gunsan behövde vila, boka tvättstugan och lite fix och trix där hemma!
Until then!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar