tisdag 27 juli 2010

BROMSSTRÄCKAN PÅBÖRJAD


Kaptenen meddelar att det är dags för landning. Landningsställerna håller på att fällas ut och sakta sjunker jag mot verkligheten med förhoppningsvis bara en lite duns. Den sista tiden i mitt nya liv har bara bestått av idel trevligheter! Nära och kära har tagit hand om mig på ett så otroligt härligt och för mej hjärtligt sätt har det känts som, jag har suttit i VIPclass omboard och bara blivit serverad den ena fina "drinken" efter den andra och känt mej både berusad och bortskämd av all omtanke. Tacksamheten gentemot de som suttit i "kockpitten" är enorm.

Och som en fantastisk avslutning på flygturen, så var jag tillsammans med några av crewen och mina kära vänner från naboland till Siggestagård igår på "allsång med Gabriel Forss" och som gäst va " Världens Bästa PETER". Så kanske det vore på sin plats att jag sätter på mej både flytväst och fallskärm när planet landar, utifallatt!

DET HÄR ÄR PLATSEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar