fredag 9 juli 2010

HEMMA IGEN, HÄRLIGT *LER*











Nu sitter jag här och tänker på allt som jag sett och njutit av den senaste veckan. Ångermanälvens strömmande vatten, härliga människors värme. Höga berg och djupa dalar. Blomsterprakten efter vägarna har varit enastående, jag har aldrig sett så mycket lupiner i hela mitt 27-åriga liv. Efter norrland, så vände vi kosan ner mot Stockholms skärgård och tog färjan över till Åland där mitt gamla fjälltält äntligen fick vädras efter närapå 30 års karantän och tänk jag fixade det, som att lära sig cykla, *ler*! Fast om sanningen ska fram så kändes det som om jag var en bra bit närmare 60 när jag skulle krypa ut därifrån på morgonen, konstigt!

Å VILKEN TUR VI HAR HAFT DET MED VÄDRET, VA GLAD MAN BLIR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar