söndag 11 juli 2010

LIVET BARA FLYTER PÅ


För nu har det blivit mycket vatten ett tag, jag har vistas både på och vid vatten mer än någonsin de här sista månaderna sedan jag flyttade hit ner till Nynäshamn. Den badkruka jag är, så är det ändå här, nära vatten jag trivs bäst. Badkruka är väl mest för att jag är sååå in i h...ete frusen av mej, inte rädd för vatten eller så.

Igår var det en en helt underbart trevlig eftermiddag/kväll med systrar och svågrar inne i Stockholm. Picknik i Vasaparken, middag på Minerva, båttur ut till Fjäderholmarna, ännu mer picknik som avslutades med "Har ni fest eller? ". Stockholm, skärgården och inte minst vädret visade sig från sin allra bästa sida.

En tupplur på pendeln hem på natten var given.

JAG BLUNDAR I SOLENS SKEN *LER*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar