torsdag 12 augusti 2010

LUNCH !




Ännu en härlig dag och långpromenad som höll på att sluta, ja det vete fn föresten, höll på att gå vilse i Nynäshamn. Knäppte på iPoden precis när jag startade och planerade att gå där jag kunde sjunga med, utan att få blickar från juryn och i värsta fall tummen ner. Så jag valde en promenadslinga efter Nickstabadet och så vidare på okänd mark och sjöng gladeligen med på EASTSIDE STORIES, vid det här laget så kan jag ju varje liten stavelse och andetag. Men herre min tid var är jag, jag ska träffa Pia nere vid hamnen till lunch och jag vet inte var jag är, jäklar!!! Men lyckligtvis såg jag mellan träden master nere till vänster och ändrade genast riktning. Nu såg jag var jag var och började pinna på mot mitt mål och när jag nästan var framme så tonade "Our Mutual Friend" ut. Framme vid hamnen, så plockade jag fram min lunch och njöt av den vackra utsikten, båtarna och väntade in Pia!

1 kommentar: