torsdag 19 augusti 2010

TEKNIKSTRESS!


Aldrig hade jag kunnat tro att jag skulle bli så beroende av data och mobiltrafiken. Min mobil som jag köpte i mitten av april, ja just som jag kom hem från Gran Canaria, den alldeles nya i marknaden Sony Ericson Xperia X10:an ger mej fortfarande gråa hår och vallningar, (för inte kan det väl vara åldern?). Detsamma gäller min laptop som verkar gå på sista versen, gud så trögt det går, stress, stress. I morse fram till lunch satt jag och flyttade över x antal bilder m m till min externa hårddusk utifallatt den brakar ihop endera dan. Huvaligen!!! Jo jag hann med en tur med stavarna också mellan skurarna tack o lov.

Undra om jag var mindre stressad förr, före data och mobilen kom in i mitt liv? svar,nej! Då var det säkert något annat som satte klorna i mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar