torsdag 16 september 2010

"EN KVÄLL MED PETER JÖBACK"







Kära dagbok, här kommer det en liten recention från gårdagens konstert med Peter!

Oh My God, helt kosligt, en underbar konsert, fantastisk låtlista och otroligt morsomt mellansnack. Ja här blir det både english, svenska och norsk. Där satt jag på första rad mitt fram och väntade på PppppEnnnTttttEeeeeR JjjjjÖööööBööööAaaCcK ( ska sjungas med melodin till fem myror är fler än fyra elefanter) ha ha ha ha. Det flesta av låtarna kom från hans tre senaste album, hans triologi som han säger och tänk, det är mina absolut största favoriter, vilken sammanträffande. Mina två små tatoo, djävulen och ängelen fick till och med höra sin låt "Glömskans Tåg" så nydelig!!! Jag hörde hur dom viskade till mig att dom blev glatt överaskade. Tyvärr så gick de två timmarna allt för fort och tyvärr heller ingen signering, slut på cd:er. Nu är det bara att vänta till i morgon till Lilleströmskonserten och att det har anlänt fler efter en tur över fjället, så man kanske kan få åtminstone en liten klem på ena kinden. Vad jag helst skulle vilja göra vågar jag inte skriva här, utifallatt han råkar försvinna så där väldigt plötsligt i direkt samband med någon konsert som jag bevistat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar