onsdag 8 september 2010

NU SKA JAG VARA PIGG OCH GLAD


Men plötsligt går det jä..igt trögt! Jag har liksom snubblat ner i en grop och ligger där på rygg och kommer inte upp, ja precis, som en sköldpadda! Å va man blir trött på att ligga så där och kippa efter andan när ångesten kommer över mej. Det vackra vädret gör att jag lyckas rulla runt och ta mej ut på en stavgång, men så fort jag kommer hem så ligger jag där igen. Fan så tråkigt, nu när det vankas så mycket trevligheter, Jonas Gardell på lördag och resa till Norge till veckan och två Peterkonserter tillsammans med min kära "sös".

Ikväll påbörjade föresten Peter sin konsertturné "En kväll med Peter Jöback" i Norge, så nu inväntar jag recentioner från mina norska vänner. Snart är det min tur, så upp med hakan nu gunsan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar