söndag 26 september 2010

ETT PLÖTSLIGT INFALL!







Helgen blev minst sagt oväntad! Ett plötsligt infall att kasta sig ut på böljorna de blå innan höststormarna tar vid och att få uppleva Stockholms inlopp och skärgård en sista gång det här händelserika året. Efter att ha suttit och tyckt synd om mig och känt efter hur trist allt plötsligt blev efter konserterna i Norge, så spottade Pia och jag i nävarna och bokade Birka Paradise lördagkväll till söndageftermiddag.

Tänk så enkelt allt plötsligt blivit i mitt liv, inget långt och mödosamt planerande inför minsta lilla projekt jag vill göra, ingen skyldighet att berätta för någon, bara CARPE DIEM! Släppa allt för händer och vrida om nyckeln till min dörr för några timmar. Jag måste träna på det här lite mer för det känns fortfarande lite förbjudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar