fredag 3 september 2010

WEBSIDAN KAN INTE VISAS!

En helt galen dag!
I gårkväll så började min laptop att strula, det gick inte att komma ut på websidor som jag loggar in på, så hela förmiddagen och fram till tvåtiden så satt jag och hade suport med telia och hp. Tillslut så verkade det som att det fixade sig och jag käkade en sen lunch, sedan somnade jag sittande på soffan av ren utmattning. Så min härliga morgonpromenad med stavarna blev inte av förrän klockan tre.
Klockan sju startade jag datorn igen och hör och häpnad, h..vetet upprepade sig, ingen myspace, ingen facebook, ingen hotmail osv. Jag höll på att bryta ihop, försökte komma ihåg vad suporten hade lett mej till och klickade än hit och än dit och vips så funkade det igen. Nu vet jag inte hur det kommer att se ut imorgon när jag startar eländet igen. Det är nog dax att införskaffa en ny dator snart. Som tur är så har jag tankat över alla bilder till min externa hårddisk.
Varför har jag blivit så beroende av en fungerande dator? Läskigt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar