måndag 13 september 2010

TIDIG KVÄLLNING


Väskan är packad, flygbiljetterna framlagda och jag har äntligen några toppendagar i Norge framför mig! Eller ligger jag just nu i sängen och drömmer en sån där härlig dröm som man absolut inte vill vakna ur? Känner att jag är jättekissnödig, försöker att ignorera det men är dödsrädd att jag ska kissa på mej, så som jag gjorde en gång när jag var liten och gick ner i tant Huldas bäck och kissade, fast det var i sängen. Hur lät det där nu då? I varje fall så måste jag gå upp och kissa och hoppas av hela mitt hjärta att när jag kommer tillbaka till sängen, så lyckas jag somna om igen precis där jag var, i drömmen! Hur som helst, jag kliver upp imorgon, fixar till mig, hugger tag i väskan vinkar adjö till min lilla 2:a och beger mej oavsett det är en dröm eller verklighet. Undra hur det här låter. Jag är nog ganska så förvirrad just nu, måste genast gå i säng. Nämen herregud va konstigt det här blev! Äsch!!! *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar