torsdag 9 juni 2011

DAGEN EFTER

Dagen började väl skapligt, jag tog mej ur sängen, fixa morgonfika, duschade och började kolla gårdagens städresultat. igår när hon gick kl. 13.00, så var det inte läge för mig att kontrollera resultatet.
Kanske jag ska dela med mig av gårdagens resultat från Blodomloppet när jag nädå orkar föresten. "Det blir sämre" andra dagen har jag hört, så det är lika bra nu eller aldrig. Blodomloppet Stockholm 2011 Gun Nordlinder Nyland Startnummer 4475 Klass Kvinnor 10 km Bruttoresultat Nettoresultat Mål 1:34:34 1:34:34 Det var himla trevligt att jogga/promenera den milen utmed en storslagen utsikt. Att jag tog mig runt över huvudtaget hade jag aldrig trott. Nu fick jag i allafall veta att mina promenader varja dag har effekt. Imorgon är en annan dag. F.n va ja är slut nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar