tisdag 14 juni 2011

NU ÄR DET STOP!

http://www.racetimer.se/sv/runner/show/1510439?layout=racetimer&race_id=573 Så kom det ändå, det jag hade en aning om, gunsan är helt slut! Jag har haft den här skiten i nästan hela mitt liv och ändå lär jag mig inte, har inte fattat nått, guldfiskminne. Om jag anstränger mig, så får jag ett bakslag strax efteråt. Det behöver inte ske direkt, inte ens några dagar efter. Nähädå, ända upp till en vecka efteråt kan det ta innan den skriker på hjälp! Idag vaknade jag och det kändes väl hyfsat, men runt lunch begav jag mig ut på en promenad och höll knappt på att ta mig hem. Sedan på eftermiddagen somnade jag i soffan, miccrade lite mat efter Glamour och har därefter bara vilat, vilat och åter vilat. Dumma sklerodermikossa som inte kan lyssna på kroppen i tid! Nu jävlar måste jag ta det lungt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar