fredag 17 juni 2011

NY BLANDARE

När jag äntligen lyckats få en lång natts sömn, med ett kort avbrott för att göra ettan vid sextiden i morse och därefter somnade om igen direkt, så ringer min mobil kvart över åtta och väcker mig! (Vilken lång mening det där blev föresten, äsch skit samma!) Det var rörmockaren som undrade om det var ok att komma och byta blandare till handfatet,"jag är där om en halvtimma". Fan jag som drömde och sov så himla gott för en gångs skull. Nå det var inget annat att göra än att kliva upp och fixa till mig lite. När han sedan kom, så insåg jag att det hade hakat upp sig i beställningen. TY jag skulle ju även få nytt till duschen och det gick ju inte nu då dessvärre! Men dagens resultat blev till belåtenhet för mig och jag behöver inte ta i av alla mina krafter och mer där till för att slippa droppande kran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar