måndag 1 december 2014

WORLD AIDS DAY



http://www.worldaidsdaygalan.se/gala-2014/world-aids-day-galan-2014-23908222

Och här sitter jag, men jag kan ju inte vara överallt, vissa begränsningar finns även för mig!
Men gudarna ska veta att jag hade velat vara där!

KONFERENCIER
Peter Englund
Sofia Wistam

ARTISTER
SHIRLEY CLAMP
PETER JÖBACK
ANN-LOUISE HANSON
TIMOTEIJ
DIAMOND DOGZ
RENT- MEDLEY
LISE & GERTRUD
ERIK LINDER
AXEL OCH SABINA
THREE D
ART OF SPECTRA
ARTE DIEM
DRAGSHOW DIAMOND DOGS
DRAGPERFOMANCE DRUGS
ROBERT LUKIAN



"PETER JÖBACK
Vad finns det egentligen att säga om Peter Jöback
som inte redan är sagt?
Man kan beskriva honom som följande: internationellt känd musikalartist och framgångsrik skivartist med en röst som de flesta avundas och med en personlig karisma som man sällan ser på scener utanför Broadway, Las Vegas och West End.
Eller så beskriver man honom med endast två ord: Peter Jöback.
Det räcker.

Jag har bett Peter att medverka på World Aida Day Galan tidigare, men han har aldrig kunnat så när han i år skriftligen tackade ja blev jag först handlingsförlamad några sekunder och sedan skrev jag spontant tillbaka ”Är det ok om jag ramar in ditt svar eller trycker det på en t-shirt?”.

Att ha överlevt den stormiga musikbranschen sedan 1990 är en bedrift och en del av förklaringen till att Peter har lyckats med den bedriften får vi på scenen på Rival när Peter gör sin entré.

Peter Englund
Grundare & Konstnärlig ledare
World Aids Day Galan "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar