tisdag 14 april 2015

STILL GOING STRONG


Den här lilla tuffingen har överlevt ännu en vinter och vad som är ännu mer fasinerande är att ingen mänsklig varelse har gett sig på den!
Ty här händer det inte alltför sällan att planteringar skövlas av klåfingriga ungar.
Som tur är, är den här alldeles för obetydlig för att en lägga märke till!

Som maskrosorna!

Min händelserika dag började kl. 07:00 i tvättstugan, så nu har jag unnat mig den där härliga lyxen igen, nymanglade lakan, sedan en skön promenad till min kompis Mia, som tyvärr är justerad med en hälsporre, stackars hon!
Ja, sen har jag suttit i soffan och halvsovit framtill middagsdags, som bestod av "pytt i panna" på kallpären, kycklingkorv och en stor näve med sallad. För vad spelar det för roll, bukfylla är väl det viktigaste, inte hur det smakar eller doftar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar