torsdag 30 april 2015

VALBORGSMÄSSOAFTON OCH JAG KURAR HEMMA


Egentligen borde jag, just nu stå ute och huttra vid en brasa tillsammans med min släkt, men som den frusna krackelerade tanten jag är, så tackade jag nej!
Nu sitter jag istället och tittar på "Humorgalan" på tv4 och har precis kommit till halvlek.

Första artistuppträdandet var min husgud, otippat! Peter Jöback i en duett med Helen Sjöholm,"Come What May", med den äran, alltid lika fantastiska tillsammans!
Det påminner mig om att, i höst gör Peter och Helen "I LOVE MUSICALS" tillsammans och undertecknad har bokat X antal konserter redan!

Men nu tillbaka till Humorgalan som innehåller allvar, förtvivlan, hopp och glädje, blandas med humor och skönsång och starka reportage!

Bli Världsförälder 100 kr/månaden
Ring 099-90990

Skicka UNICEF till 72401




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar