onsdag 14 mars 2018

VARDAGSLYX


Stresspåslag direkt, eftersom den ena maskinen är trasig och jag har bara tre timmar på mig!
Underbart, precis som vanligt, fick jag städa in mig igen, rensa filtret i torktumlaren, torka rent på arbetsbänken och kontrollera att det inte finns något kvarglömt i tvättmaskinen!
Och inte helt oväntat, så fiskade jag fram en kvarglömd grå t-shirt, som jag hängde väl synligt ut i fall att ägaren kommer tillbaka medans jag är kvar!

Vardagslyxen består av att mangeln är okej och jag kan mangla mina sängkläder!

Fast jag lyxade till det innan tvättstugan också, nämligen ett välbehövligt besök hos min underbara frissa!
En uppdatering och handpåläggning i synnerhet, det är hon suverän på, man mår liksom lite bättre både till knopp och själ, när man går därifrån!
Okej, maskaran förflyttat sig en aning, märker man när man kommer hem och kollar i badrumsspegeln!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar