torsdag 5 september 2019

SNART HÄNDER DET!



Och tidigare än vad som först var planerat, som var till premiären av "Häxorna i Eastwick"!

Av en oförklarlig händelse, som kanske har ett samband, vad vet jag!
Sista dagen på sjukan igår! Oftast delar jag rum med någon, som den här gången till tex, åtminstone de två sista dagarna!
En tjej, typ tio år yngre än jag, det kändes som att det klickade direkt och naturligtvis, vi hade mycket att prata om och likheter, jag med mitt intresse, hon i sitt jobb, musik, entertainer, danselever och artister i allmänhet!

När jag sitter hemma på kvällen, efter avslutad behandling, trött och slut, då får jag ett meddelande på messinger, "Hej! Är det så att du har vägarna förbi Cirkus den 13 september och är nyfiken på hur det ser ut där inne?"
Först trodde jag att det var ett skämt, typ som det inte alltför sälla händer, någon som utgör sig för att vara Peter J tex, men det var på riktigt, en riktig vän!
Gissa om jag nappade på erbjudandet?
En biljett till publikrepetition!
Detta har aldrig hänt tidigare, att jag får möjlighet att få gå på något sådan och det sa jag nämligen till hon, tjejen i sängen bredvid, som av en händelse!
Kan det ha något samband, isåfall är jag supernöjd!


Jiiippppiiii!!!
https://showtic.se/forestallningar/haxorna/?fbclid=IwAR3QYldFcS_c9nT6IoXtY5HoQ6amX-P0ckqXw02cNJ5R9JGL5GOMGYuCsco

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar