måndag 26 april 2010

17 DAGAR KVAR

Idag blev det då äntligen klart med hur mitt bohag ska ta sig ner till Nynäshamn. Jag kommer att ta den STOPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu kan jag fortsätta: dyrare varianten men dock bekvämare, flyttfirma. Kom plötsligt på att jag är ju ingen ungdom och därtill sjuklig, till och med sjukskriven, så fasiken heller, varför ska jag dräpa mej. Om jag nu äntligen ska börja leva, så varför ska jag dö på kuppen för att vara såååååååå jävla duktig och ta hela jobbet själv. Nä nu får det vara nog på hjältedåd och uppoffringar. Jag åker i en flygmaskin, skönt tillbakalutad i fotöljen och kanske gråter en stund av antingen glädje eller sorg, det återstår att se. Ja det kommer att bli en intressant upplevelse att analysera känslorna. Jag kommer säkert att återkomma till det efteråt om planet inte störtar förstås.
Jo det var så sant! det där stoppet tidigare var pga " I CAN SEE A LITTLE SOMETING"♥¸.•*¨`*ི♥ྀღ •♫♪٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•♥¸.•*¨`*ི♥ྀღ •♫♪٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•

2 kommentarer:

  1. Alltså det är så strongt gjort av dig. Att bara lämna allt och dra. Hmmm, jag känner iof igen det.
    Hur kommer det att gå för Sofia?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Eva!
    Vi håller just på att slutföra även den delen om än med lite vägbulor här och där. FK ska mala på om Sofia ska få utökad asstid så att det räcker till nattassistans, åtminstone sovande. Hennes flyttlass ska börja rulla den 3/5, så då hoppas jag att alla är pigga och glada som är satt upp på schemat. Sängen blir väl den största bördan, men fn, with a little help of our friends, så!

    SvaraRadera