fredag 16 april 2010

MIN NYA MOBIL


Idag var det en annorlunda dag!

Tycker att jag inte har lyckats åstakomma något vettigt alls, men samtidigt så har det snurrat på så in i helskotta, så nu är jag både förvirrad, trött och troligast med en ny adress. Dagen började med en rivstart och tur var väl det, för nu har jag inhandlat en ny mobil, den förra har ju någon liten jäkla spanjor lagt beslag på. Eftermiddagen och kvällen har jag varit väldigt osocial, har nästan oavbrutet suttit och jobbat med mobilen och försökt förstå åtminstone hur man ringer och skickar sms. Värsta datorn och jag som är såååååååååå otroligt oteknisk. Ja vi får väl se när vi två är kompisar som jag var med den förra. Bara en sån sak som att fixa in musiken och få en shyst skärmbild, å herre min tid, men tid är väl det enda jag har nu, eller?

Nu börjar det faktiskt även bli brått därom. Kanske så har jag en ny adress inom kort, tidigare än vad som var tänkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar