tisdag 20 april 2010

ÄNTLIGEN!

Musiken är på plats i mobilen med hjälp av telefonsupport och tungan rätt i mun. Nu är det SOMEBODY som ljuder ur den när det ringer. Nästa projekt blir att fixa så att Peter även kan väcka mej ur mina drömmar, eller ibland mardrömmar. Den här kommande natten kommer jag nog att sova oroligt, för imorgon runt 10.00 får jag besked om jag får 2:a i Nynäshamn. Usch va spännande!!!
Idag blev det en resa till återvinningen igen. Lite kul faktiskt, alla där säger hej till mej på ett sätt som om jag var en gammal kompis till dem :-))
Har även varit till Erik en sväng och plockat rent från vinterns alla blommor som lämnats där och snöat över eftersom, nu var det ganska så tinat där runt korset, jag åker dit och lämna lite färska blommor imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar