lördag 17 april 2010

1:ÅRSDAGEN


Idag är det precis ett år sedan jag började skriva min blogg. När jag började, så var jag nog ganska så bekymmersfri trodde jag, eller så var jag alltför invaggad i en förhoppning om att allt kanske skulle bli bra en dag och att inget skulle hända som skulle kunna skaka om min tillvaro så in i helskotta som det tyvärr gjorde drygt sju månader senare. Vilken tur att man inte kan se in i framtiden. Nu fem månader senare vet jag bättre och är några tuffa erfarenheter rikare. Nu är det bara resten kvar.
Föresten så jävlas den nya mobilen. Ett besök på telia på måndag ligger i min agenda, efter att jag varit med Sofia till tandhygienisten.

1 kommentar:

  1. Snacka om I-landsproblem. Med mobiler som inte fattar vad vi vill. Jag förstår dig. Efter flera månader med ny mobil fattar jag fortfarande inte mycket.
    Kram, Eva

    SvaraRadera