fredag 23 april 2010

TJUVAR :(

Nu har det hänt igen! Jag har blivit bestulen på något, vet inte vad den här gången, men uppenbart så är det någon som bevakar mej med sitt onda öga. När jag var på Gran Canaria så belv jag ju bestulen på mobil och kamera, sedan så skickade ju Systeryster ett USB-minne till mej med bilder från semestern eftersom hennes lilla digitalkamera fortfarande fanns kvar. När jag fick brevet med den, så var det uppbrytet och USB-minnet var borta. Idag när posten kom, så var ett av mina kuvert också uppbrytet ännu en gång, alltså bara kuvert med mitt namn på. Det sistnämda var ett med texten"Eftersändning" på och det är ju från Eriks gamla postadress som ställs till mej personligen. Nu börjar jag faktiskt bli lite arg, eller rättare sagt förbannad. Vad tänker jag sådana här gånger, deckar-Guns hjärna arbetar för högvarv. Är det någon som använt min eller Eriks postadress för att skicka något skumt och olagligt och är det insider-jobb på posten, alltså någon på posten här i stan som vitjar mina brev? Jag har varit in på postens hemsida för att kolla om man kunde anmäla liknande fall, men det gick inte, så jag ringde till posten här i stan, men det gick bara att lämna telefonmeddelande efter pipet, som vanligt! Jävlar!!!! Sedan har jag naturligtvis inte hört något från dem. Polisanmälan kanske vore på sin plats!
Nu är gunsan lite arg och jävligt upprörd. Tjuven vet förmodligen att jag snart lämnar den här adressen och måste skynda sig att aggera innan det är för sent att använda min brevlåda som alibi. hm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar