måndag 7 mars 2011

HURRA FÖR JYSK!

Bäddsoffa schäslong mörkgrå BROOKLYN Per st. 4200:-Per st. 4999:- Erbjudandet gäller till och med den 13 mars 2011. Det kan vara leverans tid på denna vara.
Alltså, jag var ju och köpte den här soffan i lördags och då kostade den 4999:-! Idag när jag plockade in reklambunten från mitt brevinkast, så fanns det även reklam från JYSK. Till min förvåning, så hade dom prissänkt min soffa med 799:- och det är en hyfsat stor summa att försumma, i synnerhet om man är en fattig sjukpensionär och vill lägga pengarna på, ja ska vi säga, typ musikupplevelser m m. I vilket fall som helst, så ringde jag genast tillbaka till butiken och frågade om dom inte kunde göra något för mig och döm om min förvåning, JYSK har något som heter prisgaranti som innebär att om en vara prissänkts under de senaste två veckorna sedan efter man köpt en vara så kan man få ett tillgodokvitta på motsvarande summa. Jiiipppiiiiiii, så imorgon går jag dit igen och fixar det. Naturligtvis kommer jag att vilja handla där igen med ett så gott tillmötesgående.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar