lördag 5 mars 2011

LITE FÖRÄNDRING :)

I torsdags fick jag meddelande om att soffan som jag har härbärgerat här sedan jag flyttade in i maj i fjol, plötsligt skulle hämtas och det redan på söndag. Lite kort varsel kan tyckas, för tänk om jag hade planerat in liggfrämmande. Idag när Jysk just hade öppnat, så klev jag innanför deras portar och inhandlade en ny soffa med två veckors leveranstid från nu. Så nu har jag möblerat om lite, för dom ringde och frågade om det var okej att komma redan idag på grund av svårigheter med att få tag på släpvagn i morgon. Vilken tur att man är flexibel.
Här går det undan, vilken dag är det egentligen i dag? F.n jag blir ju alldeles dagavill! Ibland går tiden alldeles för fort och ibland för sakta.

2 kommentarer:

  1. Det ser bra ut Gun!
    Skönt att veta att jag kommer att få min skönhetssönt trots allt ;-)
    Kramar i massor

    SvaraRadera
  2. Det där är den gamla soffan Anna, du ska få sova på en alldeles sprillans ny när du kommer den 9/4. :)

    SvaraRadera