tisdag 1 mars 2011

ÄNTLIGEN VÅR :)

I dag börjar den första vårmånaden och vem var snabbast ut med korgstolarna och piffet på balkongen, jo jag, så klart! Nä skämt åt sido, men nog börjar det dra i sol-och-mys-tarmen för nu är det riktigt grått och trist väder. Måddigat och skitig snö vart än man går. Jag kravlade mig upp ur den där svackan i dag och fick äntligen lite gjort här hemma och en välbehövlig promenad, så nu är det väl fara över för den här gången och skovet lagt sig hoppas jag. Jag har gjort upp en deel med mig själv den här månaden. Den består i att shoppa så lite som möjligt och spara alla kvitton och se vad som var motiverat kontra, helt onödigt! Tyvär så har jag inga större förhoppningar om att jag ska lyckas. Men idag blev det inga inköp, inte ens en ny bukett med tulpaner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar