söndag 22 januari 2012

DAGARNA DAGARNA

Livet är inte dagarna som passerat, det är dagarna man minns"
Fritidsresor!:)
Och det, både de mörka och de ljusa dagarna!
Nu går vi mot ljusare dagar, apropå det!

Facebook är ju en alldeles strålande mötesplats och community, där har jag idag hittat Sonny till min stora glädje och hon bekräftade mig som vän, kan man tänka sig!

Och från det ena till det andra nu igen! Fingret läker sakta men säkert, om än med lite problem med magen och dess utgång, men det var jag ju beredd på.
Har idag påbörjat andra ronden, de sista trettio tabletterna. Ett läkarbesök på reumaten i Huddinge är inbokat till onsadag den 1/2 härnäst och då får jag väl höra hur prognosen ser ut. Men fingret blir nog kvar ett tag till tror jag!
Det gäller att hitta en balans i tillvaron!
DET BLIR BÄTTRE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar