måndag 30 januari 2012

NÅGRA BORDE AVKLARAT!


Vilken underbar svenska min rubrik har, inte ens ett komma! Men om man betänker att jag har dyslexi, så får den duga för idag!
Eftersom dagen började tidigt för att jag hade tid på spa redan klockan 10:00, så var jag ju tvungen att rulla ur sängen redan i ottan. Alltså, spa för mina gaddar, jag älskar att ligga i stolen hos hygienisten Åsa, det är lyx att få en översyn och puts en gång i halvåret. Hmmm!!! *LER*
Nå, när jag ändå var nere vid sjukhuset, så passade jag på att vaccinera mig mot influensan eftersom jag tillhör en riskgrupp.
Ja sedan så rullade det bara på liksom, tänderna var fräscha, ängelen hade fått ett stick i rumpa igen och jag hade fått en skön energi i kroppen.
Sagt och gjort, jag hamnade på Hem Tex och köpte en gardinstång, modell lång!
Min promenad hemöver ledde mig till Jysk, där jag köpte gardiner!
En bra dag med andra ord med mycket sol och motion som bonus!
Men det blir en tidig kväll känner jag, helt slut! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar