måndag 29 augusti 2016

EFTER SOMMAREN KOMMER HÖSTEN!


Och sommaruppehållet med Ilomedinet är slut, att tolv veckor redan har gått, otroligt men sant!
Jag var faktiskt lite orolig inför dagens nålsättning, med den sista i färskt minne!
Men det gick bra och i skrivande stund känns det fortfarande skapligt, okej det svider i området, men ändå med hopp om att den kan funka de två resterande dagarna!
Den har suttit precis i tolv timmar nu och ska sitta till onsdageftermiddag!
Som jag brukar tänka när jag kryper in under täcket där på Reumatologens dagvård M88, "nu kan jag med gott samvete bara ligga här och inte göra någonting, släppa alla måsten och prestationer på mig själv, ingen kan kräva något av mig eller förvänta sig något, allra minst jag själv!
Dessutom har jag alibi!
Nu är jag där igen, i mina tankar om utsatthet!

Jag ska bara bita ihop och försöka genomlida skiten, snart är det över för den här gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar