tisdag 30 augusti 2016

SVALT BÅDE UTE OCH INNE!


Och vad menar jag med det nudå?
Jo, Rum 6 är det svalaste rummet på M88!
Gunsan fryser inifrån och ut, så täcket är bara en "täckmantel"!
Ilomedinet gör att kroppens försvar mot läkemedlet är på högvarv och därmed förbrukar extra energi, lika med förbränner det lilla extra fettlagret, som mot förmodan skulle kunna hålla värmen utifrån!
Hänger du med?
Knappt jag själv, men jag fattar av erfarenhet vad som händer!
Apropå händer!
Där under täcket är händerna alldeles blå, lite mot det ljusa hållet!
Typ samma färg som mitt skelett, så där iskallt ljusblått, ja som om det består av enbart is!

Därtill en krypande, svidande, oförklarlig brännande känsla i kroppen, som ändå inte värmer, fattar du?
Inte jag!
Lite som om riktigt små, små glödande maskar krälar omkring!
Tilläggas kan, en muskelsmärta typ fibromyalgi!

Har du varit riktigt jävligt bakis någon gång?
Precis så känns det också!
Charmigt?
Inte ett dugg, alldeles förfärligt osexigt och erotikdödande!
Inte undra på att jag är singel!

Imorgon är det dags igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar