söndag 21 augusti 2016

NU VET JAG ATT HAN ÄR MED MIG!


Ett tag trodde jag att han hade loggat ut som man säger, men från andra sidan är de alltid uppdaterade även om det känns lite svajigt emellanåt!
Som under de tre tidigare veckorna, då var det inte bara svajigt, då stormade det!
Men jag känner att Erik är med mig nu, som t.ex när man vaknar och hör ett svagt ljud på fönsterbläcket och med minnet av gårdagens långa och sköna promenad runt Ringvägen i strålande sol!

Ett prefekt väder att tillbringa inne på Friskis & Svettis några timmar!

Hur jag orkar?
Jo det ska jag säga, jag orkar för att jag måste, styrka och kondition är endast färskvara!
Både kropp och själ mår bättre av fysisk aktivitet framför allt i kombination med god musik under utövandet!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar