fredag 1 juni 2018

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN GUN


Igår var det tjejkväll här i Nynäshamn, vilket innebär att massor av tjejer i blandade åldrar gick man ur huse för att shoppa i våra lokala butiker, allt från kläder, skor, smycken och allt däremellan!
Mellan 17:00 till 20:00 var det öppet i alla butikerna, därefter vallfärdade vi till Folketshus där det var lottdragning om skänkta gåvor från nämnda butiker!
Ty, om man hade köpt något, så fick man en lott i just den butiken, som sedan samlades in på Folketshus!

Jag är ju som bekant ingen shopper, men igår kunde jag inte motstå denna vackra tallrik av märket Mateus - Lace!

Och vad passar väl inte bättre än att fira mitt, ack så märkliga namn Gun, med att äta min middag på den i kväll!
Jag tipsade mina nära och kära, som också var med igår, att ha den här serien i åtanke, om de vill uppvakta mig någon gång, ha ha ha ha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar