onsdag 20 juni 2018

MIDSOMMARPLANER


Som alltid, så har man väl en plan på vad som ska hända på Midsommaraftonen och för mig har det ju alltid varit att fira tillsammans med Sofia!
Vanligtvis har jag en flygbiljett bokad till Umeå och en tillbaka hem igen efter en vecka!
Sofia har dessutom även varit hit till mig midsommarhelgen 2014!

Nu är det ändrade planer, det känns märkligt, väldigt konstigt faktiskt, undrar hur hon tänkte där, bara lämnar mig sådär!
Varför hör hon aldrig av sig numera?
Ja lite så kan jag komma på mig att jag tänker!
Det är fortfarande overkligt och ovant att fira högtider utan henne, såsom Påsken t.ex och nu midsommar!
Det sägs att det tar ett år = alla högtider, innan man har genomlidit ett sorgeår, men det är nog individuellt!

Som vädergudarna har spått inför den kommande helgen, så blir det regnrock, rosa gummistövlar, sill och en nubbe, någon annanstans ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar