torsdag 13 januari 2011

20:e KNUT


Tack gode gud att jag redan har slängt ut julen för annars så hade den nog fått vara kvar alla oxveckorna fram till påska. Måndagen och tisdagen den här veckan hade jag skapligt med energi, promenerade, tränade lite yoga och städade både här och där, ja det var ju då som mina inneboende åkte ut och jag tror faktiskt att all min energi åkte samma väg. Typiskt jag, upp som en sol och ner som en pannkaka!
Idag har jag en sån där riktig skitdag, sovit dåligt, vaknat för tidigt, ingen matlust och nära till gråt. Men jag tvingade mig ut ändå och gick bland annat upp och försökte göra ren bilen från en massa snö och is igen, för om jag mår som jag hoppas imorgon, så drar jag norröver. Egentligen så skulle jag ju ha varit till armprotesenheten idag, men ringde återbud klockan halvsju i morse när jag insåg att jag troligast skulle uppenbara mig som den deppigaste klienten de någonsin skådat trots att jag har både nio och ett halvt finger och två ben.

OPEN TO LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar