fredag 28 januari 2011

SNART ÄR DET DAX!


Det blir lite tvära kast nu, från snö och is till min låtsasgräsmatta och gympaskor! Nu har jag varit och införskaffat ett par nya träningsskor, för på måndag, förhoppningsvis, så blir det "friskus och svettis" eller vad det nu heter! Det ska bli spännande och se om det är något som passar mig, men jag ska ge det en chans. Egentligen så är det väl styrka som jag mest behöver träna tydligen, så jag hoppas att det innehåller lite sådant och inte bara en massa hoppa och skutta.
Jag for till storstan idag och slöt upp med en tjejkompis som kommit ner från Råneå. Tack vare Peter och internet, så har vi blivit riktigt goda vänner. Tänk att fyra timmar kan gå så fort i gott sällskap och god mat på restaurang Nooshi på Sergels Torg.


OPEN TO LOVE

2 kommentarer:

  1. jag tror säkert att det är nåt pass som passar dig! Och ja, det finns pass som inte bara har en massa skutt och sånt, det vet jag!
    Jag har själv ett sånt kort.

    Kramar i massor <3

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Gun för de timmarna. De var guld värt.

    SvaraRadera