måndag 10 januari 2011

ÅTER TILL VARDAGEN


Fast hur skiljer man på vardag och helgdag när man är pensionär, för mig är ju var dag lika, ganska trist faktiskt. Ibland så kan jag till och med tappa bort mig under veckan och måste stanna upp och tänka "vänta nu vilken dag är det idag". Men just idag så var jag inställd på att det var måndagen den 10/1, slut på en lång ledighet för många.
Solen och plussgraderna gjorde att jag vistades ute i över två timmar idag, jag har inte ro att vara inomhus när det är fint ute och det gör dessvärre att dammråttorna trängs här hemma, men det är ju trevligt med lite sällskap.
När jag kom hem tillbaka och öppnade mitt postfack, så hade jag en överaskning där igen från Anna H, hon är väl för go den tjejen. Hon hade stickat handledsvärmare till gunsan och gjort en liten ängel till mig också.

OPEN TO ADVENTURE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar