torsdag 6 januari 2011

FY SJUTTON


Ja det var min första tanke när jag vaknade upp i morse efter en god natts sömn. Jag såg att det blåste utanför mitt sovrumsfönster och jag avskyr blåst, så jag bestämde mig rätt upp och ner där jag låg, idag går jag inte utanför dörren, jag har allt jag behöver och lite till. Hamnade i tv-soffan med min te-MUGG, macka, actimel och DN. Kollade nyheterna och vädret men blev trots den illavarslande prognosen sugen på en promenad och trotsade vädergudarna. När klockan var 11.15, så lämnade jag min adress med ipoden igång och när klockan var 13.15, så klev jag innanför dörren igen. Med mig hem hade jag en bukett tulpaner som jag tvärköpte på vägen. Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder, en underbar promenad var det ute i vår snöiga och blöta moder natur.

OPEN TO NATURE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar